söndag 11 oktober 2009

Retro Romance





Jag är en riktigt idéknyckare. Såg en ascool grej min kusse hade gjort, och då var jag ju bara tvungen att "härma" henne. Antar att jag gör det bara för att hon har skön fantasi och jag ser upp till henne...
Jag har köpt tre LP-skivor som jag ska göra något med, är inte helt säker på vad jag ska göra än, men idéer kommer väl, hoppas jag. Idéen är lite att jag ska inreda mitt rum i temat; Retro Romance. Idén är också lite att jag ska gå och kolla på second handsbutiker. Jag köpte faktiskt LP-skivorna på Stadsmissionens second handbutik (vilket ligger brevid min skolan), och de kostade bara 32kr, med en kasse.
Min mormor ringde även i dag och erbjöd mig en av hennes gamla (retro) fåtöljer, eftersom jag berättade för henne om mitt lilla projekt, och hon ville bidra lite eftersom hon vet att jag inte jobbar och hon ville bli av med den eftersom den tar så mycket plats...
Men men, det blir nog bra, ett STORT projekt eftersom vi ska riva en vägg och så, men ett riktigt kul projekt, mamma säger att jag inte ska förhasta mig. Och eftersom jag vet att mamma läser den här bloggen så vill jag bara säga; jag förhastar mig inte, jag vill bara bli klar ...:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger